Friday 9 March 2012

BERTUDUNG

ASSALAMUALAIKUM KORANG:)

kali ni aku nak update about diri aku yang jahil ni.weh,dah lama rasanya rambut aku ni jadi tontonan kan,dah lama rasanya rambut dilihat oleh lelaki bukan muhrim aku.dah lama rambut aku tak dilindungikan..dilindungi pon time pergi kolej,pergi kendurri,raya or even penting sahaja.
YA ALLAH,mungkin kah ini hidayah?sejak dua menjak ni,hati aku terbukak nak pakai tudung.semakin meluap2 nak pakai tudung.bukan semata feshen or apa.sebabnye aku malu dah tunjuk rambut aku yang buruk nih..aku malu dengan diri aku,aku malu nak tayang kaki tangan aku nie dekat orang2.malu sangat!kadang2 aku termenung,sampai bila aku nak jadi macam ni.dunia semakin jahil..petanda kiamat pon dah bnyak..hmm world coming out.
but sebelom tu,aku mesti istiqamah kan?kalau sekejap pakai,sekejap tak,tak guna juga..one more i need a support to wearing a hijab:)one more,mulut aku ni jahat tau!so aku nak ubah diri aku,sapa lagi yang nak ubah diri aku,kalau bukan diri aku sendiri.
ya allah,i wish to you,tolonglah hambaMU ni yang jahil,bawaklah hambaMU ini ke jalan yang di redhai,bawaklah hambamu ini ke Jalan yang lurus dan diberkati YA ALLAH.bantulah hambamu ini dalam setiap perubahan yang dilakukan.AMIN YA RABBALAMIN.

No comments:

Post a Comment