Thursday 8 March 2012

PEOPLE

ASSALAMUALAIKUM,huh! mengeluh!kenapa?sikap manusia dan diri aku buat aku mengeluh.oke..sometimes i think,kenapa dalm diri manusia itu wujud perasaan benci,cinta,kasih dan sayang,iri hati,cemburu,?why laa kan..aku cuma hanya mampu tertanya2 sahaja,tapi jawapannya hanya PENCIPTA aku yang tahu,semua itu kekuasaan ALLAH kan,ALLAH yang wujudkan perassan itu kan..ALLAH yang cipta semua perasaan tu termasuk laa apa yang di sekeliling kite.oke motif aku membebel semua nih,sebab aku meluat dengan segelintir manusia yang hanya tahu nak persalahkan orang,yang hanya tahu nak tuding cari dekat orang.watepakk laa kan?kalau nak salahkan orang tu biar laa kena tempatnye kan?kalau tak kena tempat timbul laa FITNAH,bile dah timbul fitnah dapatlah kau DOSA.haha!so,kau!sebelum nak salahkan aku,nak cerite pasal aku,make sure bende tu betol,bile dah betol baru boleh salahkan aku,cakap depan aku,cakap belakang tak guna.oke PEOPLE?noted.kbhai

i give you a sweet smile:)

No comments:

Post a Comment